Pályázat
Pályázat – Rosenberger Magyarország Kft.
GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: Rosenberger Magyarország Kft.
A képzések elnevezése és célja:
A képzés elnevezése: Vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentáció
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és kompetenciákat sajátítsanak el, amelyek elengedhetetlenek a hatékony vezetői szerep betöltéséhez. A képzés fejleszti a kommunikációs készségeket, a tárgyalási technikákat, valamint a prezentációs készségeket.
A képzés elnevezése: Vezetői stílus, helyzetfüggő vezetés és motivációs technikák
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők mélyreható ismereteket és gyakorlati készségeket szerezzenek a vezetés különböző aspektusairól, különös tekintettel a vezetői stílusokra, a helyzetfüggő vezetésre és a motivációs technikákra.
A képzés elnevezése: Időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és ismereteket sajátítsanak el, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan kezeljék idejüket, megoldják a konfliktusokat, és sikeresen irányítsák a változási folyamatokat a szervezeten belül.
A képzés elnevezése: Value management
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan ismereteket és készségeket sajátítsanak el, amelyek segítségével képesek lesznek azonosítani, elemezni és maximalizálni a szervezet számára fontos értékeket. Az értékmenedzsment a projektek, termékek és szolgáltatások értékének növelésére irányuló strukturált megközelítés, amely a költségek optimalizálására, a teljesítmény javítására és a vevői elégedettség növelésére összpontosít.
A képzés elnevezése: Csoportszerepek, együttműködési készségek fejlesztése és stresszmenedzsment
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan kompetenciákat és készségeket sajátítsanak el, amelyek segítségével hatékonyabban tudnak együttműködni csapatban, felismerik és betöltik a különböző csoportszerepeket, és képesek kezelni a stresszt mind egyéni, mind csoportszinten.
A képzés elnevezése: Kommunikáció, tárgyalástechnika és motiváció
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és ismereteket sajátítsanak el, amelyek segítségével hatékonyan tudnak kommunikálni, eredményesen tárgyalni és motiválni másokat a munkahelyi és személyes környezetben egyaránt.
A képzés elnevezése: Munkajogi ismeretek
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó és alapos ismereteket szerezzenek a munkajog területén, megértsék a munkajogi szabályozások alapjait és alkalmazását, valamint képesek legyenek alapszinten hatékonyan kezelni a munkaviszonyokkal kapcsolatos egyszerű jogi kérdéseket és problémákat.
A szerződött támogatás összege: 63 888 000 Ft
A képzések részletes bemutatása:
Vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentáció
A képzés a vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentációs készségek fejlesztésére összpontosít. Témái közé tartozik a hatékony kommunikáció alapelvei, a konfliktuskezelés, az érdekérvényesítés technikái, valamint az érzelmi intelligencia és a hiteles fellépés erősítése. Részletesen foglalkozik az eredményes tárgyalások előkészítésével, lebonyolításával, az érvek hatékony strukturálásával, illetve a vizuális és verbális prezentáció eszközeinek alkalmazásával.
- A vezetői szerep definiálása
- Vezetői stílusok és azok jellemzői
- Helyzetfüggő vezetés
- Kommunikáció a vezetői munka során
- Szociális és környezeti szempontok figyelembevétele a vezetési és kommunikációs stílus kialakításában
- A különböző viselkedési stílusokra adott asszertív reakció technikáinak megismerése és begyakorlása
- A vezetői visszajelzések felépítése, céljai
- Vezetői stílus, helyzetfüggő vezetés és motivációs technikák
A képzés a vezetői stílusok felismerésére, fejlesztésére és a helyzetfüggő vezetési technikák alkalmazására fókuszál. A résztvevők megismerik, hogyan igazítsák vezetői megközelítésüket a csapatuk tagjainak különböző igényeihez, képességeihez és motivációs szintjeihez. A képzés gyakorlati példákon keresztül bemutatja a motivációs eszköztárat, a visszacsatolás technikáit és a csapatteljesítmény növelését célzó módszereket. Támogatja a vezetők személyes hatékonyságának és hitelességének erősítését.
- Vezetői stílusok és azok jellemzői
- Vezetői önismeret
- A magatartásfajták tudatos választásának, alkalmazásának készsége, különös tekintettel az asszertív formára
- Csoportdinamikai ismeretek
- A vezetők szerepének definiálása, csoportdinamikában betöltendő szerepek meghatározása
- Vezetési modellek, helyzetfüggő vezetés
- Időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment
A képzés az időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment készségek fejlesztésére összpontosít. Segít a résztvevőknek hatékony prioritásokat felállítani, időt nyerni a fontos feladatokra, és megismerni a halogatás leküzdésének módszereit. Témái közé tartozik a konfliktusok okainak feltárása, kezelési stratégiák kialakítása és a konstruktív kommunikáció. A változásmenedzsment modul a változások megértésére, elfogadására és sikeres irányítására kínál gyakorlati megoldásokat.
- Személyes és munkahelyi feladatok kölcsönhatása
- Feladattervezés
- Megszakítás nélküli munkavégzés – megfelelő fizikai környezet megteremtése
- Ütemezési módszerek és technikák
- Feladatkövetési rutin kialakítása
- Szokáskialakítás és halogatás elkerülése
Value management
A képzés a szervezetek értékteremtési folyamataira fókuszál, célja a projektek, termékek és szolgáltatások maximális értéknövelésének biztosítása. Bemutatja az értékelemzés eszközeit, az érintettek igényeinek feltárását és a költségek optimalizálását. A résztvevők megismerik a döntéshozatal strukturált módszereit, a kreatív problémamegoldást, valamint a csapatmunka és kommunikáció szerepét az értékalapú megközelítésben. Gyakorlati példák segítik az azonnali alkalmazást.
A Value Management képzés középpontjában az EN12973:2020 és EN1325:2014 szabványokban rögzített Value Management eljárás megismerése, alkalmazása, módszertanok áttekintése, projekt hatékonyság növelési technikák állnak:
Fejlesztésre kerülnek az értékirányításban való aktív és eredményes részvételhez szükséges készségek
- Value Management projektek vezetése
- A stakeholder értékek feltárása, kezelése
- Alapvető eszközök és technikák megismerése
- Konkrét eszközök alkalmazása a gyakorlatban
- Kulcsfolyamatok beazonosítása, megértése, fejlesztése
- Funkcionális szemlélet megismerése
- A személyes viselkedés és a csapathatások tudatosítása
- A szervezet összteljesítményének növelésére alkalmas technikák ismerete
- Csoportszerepek, együttműködési készségek fejlesztése és stresszmenedzsment
A képzés a csoportszerepek megértésére, az együttműködési készségek fejlesztésére és a stresszkezelés hatékony eszközeire összpontosít. A résztvevők megismerik a csapatdinamika alapjait, a különböző szerepek jelentőségét és azt, hogyan erősíthetik a csapaton belüli együttműködést. A stresszmenedzsment modul segít azonosítani a stresszforrásokat, és gyakorlati technikákat kínál azok kezelésére, például relaxációs módszerek, időgazdálkodás és érzelmi intelligencia fejlesztése révén.
- Kommunikációs eszközök használata közösségben, a kapcsolatok erősítése és fejlesztése a megfelelő kommunikációval.
- Egy- és kétirányú kommunikáció közötti különbségek megismerése.
- A csoport kialakulását támogató módszerek elsajátítása.
- Csoportszerepek jellemzői a kommunikáció és az együttműködés vonatkozásában.
- A kapcsolatteremtő és kapcsolatfenntartó készséget javító információátadás a hatékony és sikeres együttműködés érdekében.
- Csoportműködést segítő és gátló viselkedések, azok felismerése.
- Kommunikáció, tárgyalástechnika és motiváció
A képzés célja a hatékony kommunikáció, tárgyalástechnika és motivációs készségek fejlesztése. A résztvevők elsajátítják az eredményes kommunikáció alapjait, az aktív hallgatást, valamint az érthető és meggyőző üzenetek megfogalmazását. A tárgyalástechnika modul az érdekek feltárására, a kölcsönös előnyök elérésére és a konfliktusok kezelésére koncentrál. A motivációs blokk bemutatja, hogyan lehet másokat inspirálni, ösztönözni, és fenntartani a belső hajtóerőt a célok elérése érdekében.
- Kommunikáció alapjai
- Asszertív kommunikáció
- Szociális és környezeti szempontok figyelembevétele a kommunikációs stílus kialakításában
- A különböző viselkedési stílusokra adott asszertív reakció technikáinak megismerése és begyakorlása
- A tárgylások típusai és a tárgyalástechnikai elemek
- A tárgyalás megtervezése és alkalmazási készségek fejlesztése
- Kérdezés- és érveléstechnika
- Kapcsolatteremtő- és tartó képesség
- Munkajogi ismeretek
A képzés a munkajogi ismeretek gyakorlati alkalmazására fókuszál, segítve a résztvevőket a munkahelyi jogviszonyok hatékony kezelésében. Témái közé tartozik a munkaszerződések megkötése és módosítása, a munkavállalói és munkáltatói jogok és kötelezettségek, valamint a munkaviszony megszüntetésének szabályai. Foglalkozik a munkaidő, pihenőidő, juttatások és a munkajogi viták kezelésének kérdéseivel is. A cél a jogszabályok pontos ismerete és alkalmazása a mindennapi gyakorlatban.
- A foglalkoztatás feltételeinek hatályos jogszabályi feltételei és változásai
- A munka világának kollektív és egyéni jogokra vonatkozó szabályrendszere, atipikus foglalkoztatás
- A munka világának érdekegyeztetési szintjei, intézményei, szereplői és funkciói
- A munkavállalói érdekvédelmi- és részvételi intézmények és azok feladatai, lehetséges együttműködési fórumai, technikái
- Az érdekvédelem formái a munkahelyeken
- A munkahelyi kollektív szerződés célja, funkciói, a megkötésére vonatkozó szabályok ismertetése
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.07.31.
Pályázat – Rosenberger Automotive Cabling Kft.
GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: Rosenberger Automotive Cabling Kft.
A képzések elnevezése és célja:
A képzés elnevezése: Vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentáció
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és kompetenciákat sajátítsanak el, amelyek elengedhetetlenek a hatékony vezetői szerep betöltéséhez. A képzés fejleszti a kommunikációs készségeket, a tárgyalási technikákat, valamint a prezentációs készségeket.
A képzés elnevezése: Vezetői stílus, helyzetfüggő vezetés és motivációs technikák
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők mélyreható ismereteket és gyakorlati készségeket szerezzenek a vezetés különböző aspektusairól, különös tekintettel a vezetői stílusokra, a helyzetfüggő vezetésre és a motivációs technikákra.
A képzés elnevezése: Időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és ismereteket sajátítsanak el, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan kezeljék idejüket, megoldják a konfliktusokat, és sikeresen irányítsák a változási folyamatokat a szervezeten belül.
A képzés elnevezése: Value management
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan ismereteket és készségeket sajátítsanak el, amelyek segítségével képesek lesznek azonosítani, elemezni és maximalizálni a szervezet számára fontos értékeket. Az értékmenedzsment a projektek, termékek és szolgáltatások értékének növelésére irányuló strukturált megközelítés, amely a költségek optimalizálására, a teljesítmény javítására és a vevői elégedettség növelésére összpontosít.
A képzés elnevezése: Csoportszerepek, együttműködési készségek fejlesztése és stresszmenedzsment
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan kompetenciákat és készségeket sajátítsanak el, amelyek segítségével hatékonyabban tudnak együttműködni csapatban, felismerik és betöltik a különböző csoportszerepeket, és képesek kezelni a stresszt mind egyéni, mind csoportszinten.
A képzés elnevezése: Kommunikáció, tárgyalástechnika és motiváció
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők olyan készségeket és ismereteket sajátítsanak el, amelyek segítségével hatékonyan tudnak kommunikálni, eredményesen tárgyalni és motiválni másokat a munkahelyi és személyes környezetben egyaránt.
A képzés elnevezése: Munkajogi ismeretek
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó és alapos ismereteket szerezzenek a munkajog területén, megértsék a munkajogi szabályozások alapjait és alkalmazását, valamint képesek legyenek alapszinten hatékonyan kezelni a munkaviszonyokkal kapcsolatos egyszerű jogi kérdéseket és problémákat.
A szerződött támogatás összege: 28 026 000 Ft
A képzések részletes bemutatása:
Vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentáció
A képzés a vezetői kommunikáció, tárgyalástechnika és prezentációs készségek fejlesztésére összpontosít. Témái közé tartozik a hatékony kommunikáció alapelvei, a konfliktuskezelés, az érdekérvényesítés technikái, valamint az érzelmi intelligencia és a hiteles fellépés erősítése. Részletesen foglalkozik az eredményes tárgyalások előkészítésével, lebonyolításával, az érvek hatékony strukturálásával, illetve a vizuális és verbális prezentáció eszközeinek alkalmazásával.
- A vezetői szerep definiálása
- Vezetői stílusok és azok jellemzői
- Helyzetfüggő vezetés
- Kommunikáció a vezetői munka során
- Szociális és környezeti szempontokat figyelembe vétele a vezetési és kommunikációs stílus kialakításában
- A különböző viselkedési stílusokra adott asszertív reakció technikáinak megismerése és begyakorlása
- A vezetői visszajelzések felépítése, céljai
- Vezetői stílus, helyzetfüggő vezetés és motivációs technikák
A képzés a vezetői stílusok felismerésére, fejlesztésére és a helyzetfüggő vezetési technikák alkalmazására fókuszál. A résztvevők megismerik, hogyan igazítsák vezetői megközelítésüket a csapatuk tagjainak különböző igényeihez, képességeihez és motivációs szintjeihez. A képzés gyakorlati példákon keresztül bemutatja a motivációs eszköztárat, a visszacsatolás technikáit és a csapatteljesítmény növelését célzó módszereket. Támogatja a vezetők személyes hatékonyságának és hitelességének erősítését.
- Vezetői stílusok és azok jellemzői
- Vezetői önismeret
- A magatartásfajták tudatos választásának, alkalmazásának készsége, különös tekintettel az asszertív formára
- Csoportdinamikai ismeretek
- A vezetők szerepének definiálása, csoportdinamikában betöltendő szerepek meghatározása
- Vezetési modellek, helyzetfüggő vezetés
- Időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment
A képzés az időgazdálkodás, konfliktuskezelés és változásmenedzsment készségek fejlesztésére összpontosít. Segít a résztvevőknek hatékony prioritásokat felállítani, időt nyerni a fontos feladatokra, és megismerni a halogatás leküzdésének módszereit. Témái közé tartozik a konfliktusok okainak feltárása, kezelési stratégiák kialakítása és a konstruktív kommunikáció. A változásmenedzsment modul a változások megértésére, elfogadására és sikeres irányítására kínál gyakorlati megoldásokat.
- Személyes és munkahelyi feladatok kölcsönhatása
- Feladattervezés
- Megszakítás nélküli munkavégzés – megfelelő fizikai környezet megteremtése
- Ütemezési módszerek és technikák
- Feladatkövetési rutin kialakítása
- Szokáskialakítás és halogatás elkerülése
- Value management
A képzés a szervezetek értékteremtési folyamataira fókuszál, célja a projektek, termékek és szolgáltatások maximális értéknövelésének biztosítása. Bemutatja az értékelemzés eszközeit, az érintettek igényeinek feltárását és a költségek optimalizálását. A résztvevők megismerik a döntéshozatal strukturált módszereit, a kreatív problémamegoldást, valamint a csapatmunka és kommunikáció szerepét az értékalapú megközelítésben. Gyakorlati példák segítik az azonnali alkalmazást.
A Value Management képzés középpontjában az EN12973:2020 és EN1325:2014 szabványokban rögzített Value Management eljárás megismerése, alkalmazása, módszertanok áttekintése, projekt hatékonyság növelési technikák állnak:
Fejlesztésre kerülnek az értékirányításban való aktív és eredményes részvételhez szükséges készségek
- Value Management projektek vezetése
- A stakeholder értékek feltárása, kezelése
- Alapvető eszközök és technikák megismerése
- Konkrét eszközök alkalmazása a gyakorlatban
- Kulcsfolyamatok beazonosítása, megértése, fejlesztése
- Funkcionális szemlélet megismerése
- A személyes viselkedés és a csapathatások tudatosítása
- A szervezet összteljesítményének növelésére alkalmas technikák ismerete
- Csoportszerepek, együttműködési készségek fejlesztése és stresszmenedzsment
A képzés a csoportszerepek megértésére, az együttműködési készségek fejlesztésére és a stresszkezelés hatékony eszközeire összpontosít. A résztvevők megismerik a csapatdinamika alapjait, a különböző szerepek jelentőségét és azt, hogyan erősíthetik a csapaton belüli együttműködést. A stresszmenedzsment modul segít azonosítani a stresszforrásokat, és gyakorlati technikákat kínál azok kezelésére, például relaxációs módszerek, időgazdálkodás és érzelmi intelligencia fejlesztése révén.
- Kommunikációs eszközök használata közösségben, a kapcsolatok erősítése és fejlesztése a megfelelő kommunikációval.
- Egy- és kétirányú kommunikáció közötti különbségek megismerése.
- A csoport kialakulását támogató módszerek elsajátítása.
- Csoportszerepek jellemzői a kommunikáció és az együttműködés vonatkozásában.
- A kapcsolatteremtő és kapcsolatfenntartó készséget javító információátadás a hatékony és sikeres együttműködés érdekében.
- Csoportműködést segítő és gátló viselkedések, azok felismerése.
- Kommunikáció, tárgyalástechnika és motiváció
A képzés célja a hatékony kommunikáció, tárgyalástechnika és motivációs készségek fejlesztése. A résztvevők elsajátítják az eredményes kommunikáció alapjait, az aktív hallgatást, valamint az érthető és meggyőző üzenetek megfogalmazását. A tárgyalástechnika modul az érdekek feltárására, a kölcsönös előnyök elérésére és a konfliktusok kezelésére koncentrál. A motivációs blokk bemutatja, hogyan lehet másokat inspirálni, ösztönözni, és fenntartani a belső hajtóerőt a célok elérése érdekében.
- Kommunikáció alapjai
- Asszertív kommunikáció
- Szociális és környezeti szempontok figyelembevétele a kommunikációs stílus kialakításában
- A különböző viselkedési stílusokra adott asszertív reakció technikáinak megismerése és begyakorlása
- A tárgylások típusai és a tárgyalástechnikai elemek
- A tárgyalás megtervezése és alkalmazási készségek fejlesztése
- Kérdezés- és érveléstechnika
- Kapcsolatteremtő- és tartó képesség
- Munkajogi ismeretek
A képzés a munkajogi ismeretek gyakorlati alkalmazására fókuszál, segítve a résztvevőket a munkahelyi jogviszonyok hatékony kezelésében. Témái közé tartozik a munkaszerződések megkötése és módosítása, a munkavállalói és munkáltatói jogok és kötelezettségek, valamint a munkaviszony megszüntetésének szabályai. Foglalkozik a munkaidő, pihenőidő, juttatások és a munkajogi viták kezelésének kérdéseivel is. A cél a jogszabályok pontos ismerete és alkalmazása a mindennapi gyakorlatban.
- A foglalkoztatás feltételeinek hatályos jogszabályi feltételei és változásai
- A munka világának kollektív és egyéni jogokra vonatkozó szabályrendszere, atipikus foglalkoztatás
- A munka világának érdekegyeztetési szintjei, intézményei, szereplői és funkciói
- A munkavállalói érdekvédelmi- és részvételi intézmények és azok feladatai, lehetséges együttműködési fórumai, technikái
- Az érdekvédelem formái a munkahelyeken
- A munkahelyi kollektív szerződés célja, funkciói, a megkötésére vonatkozó szabályok ismertetése
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.07.31.